Beginning of an Ending

Follow | Dashboard


"Kamu seorang Muslimah. Kecewa seumur hidup bukanlah cara hidup Islam kerana Allah melarang hamba-hambaNya hidup berputus asa"..


Entry | About | Board | Credit


semoga dipermudahkan segala urusan :)

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..mengharapkan anda semua mendoakan semoga Allah Yang Maha Berkuasa di atas segala kerajaan ini.. permudahkan segala urusan saya.. lindungi saya dan peliharalah saya..hanya airmata dan hati saya menjadi saksi kesedihan yang saya alami sekarang..
Sesungguhnya  Allah sedang menguji saya.. Itu yang saya fikirkan sekarang ini.. 

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."
Kurniakan Kami Rahmat Dari sisimu. Dan Berilah Petunjuk kepada kami dalam urusan kami dengan segala petunjuk.
Mudahkanlah Urusan Kami Ya Allah, Permudahkanlah jgn disulitkan, kerana engkaulah yang maha memudahkan, segala yang susah adalah mudah bagimu,
amin :)




Older post / Newer post